Show simple item record

dc.contributor.authorChacón Araya, Xinia
dc.date.accessioned2012-11-09T20:18:31Z
dc.date.available2012-11-09T20:18:31Z
dc.date.issued2012-11-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11056/2042
dc.description.abstractPonencia presentada en el VIII Congreso de Filología, Lingüística y Literatura, Instituto Tecnológico de Costa Rica, noviembre de 1999es_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.language.isoen_US
dc.rightsAtribución-SinDerivadas 3.0 Costa Ricaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/cr/
dc.subjectINGLESes_ES
dc.subjectCOMPRENSIÓN DE LECTURAes_ES
dc.subjectCOLECCIÓN BIBLIOTECA ELECTRÓNICAes_ES
dc.titleA model for the design of instructional materials for english reading comprehensionen_US
dc.typehttp://purl.org/coar/resource_type/c_5794
bk-old-una.tipoPonencia


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-SinDerivadas 3.0 Costa Rica
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-SinDerivadas 3.0 Costa Rica