Show simple item record

dc.contributor.authorCoto, Mayela
dc.contributor.authorMora, Sonia
dc.contributor.authorCollazos, César
dc.date.accessioned2020-08-18T23:38:42Z
dc.date.available2020-08-18T23:38:42Z
dc.date.issued2014-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11056/17921
dc.description.abstractMany proposals to evaluate the collaborative process focus on "measure" the group's participation in the fulfillment of the activity and do not consider the individual aspect. This paper reports the results of an exploratory study which aims to analyze the potential of the Google Drive (GD) tool for assessment of collaborative work process from an individual and collaborative perspective.es_ES
dc.description.abstractMuchas propuestas para evaluar el proceso colaborativo se centran en "medir" la participación del grupo en el cumplimiento de la actividad y no consideran el aspecto individual. Este artículo presenta los resultados de un estudio exploratorio que tiene como objetivo analizar el potencial de la herramienta Google Drive (GD) para la evaluación del proceso de trabajo colaborativo desde una perspectiva individual y colaborativa.es_ES
dc.description.sponsorshipUniversidad Nacional, Costa Ricaes_ES
dc.language.isoenges_ES
dc.publisherACM International Conference Proceeding Serieses_ES
dc.rightsAcceso abiertoes_ES
dc.sourceProceedings of the XV International Conference on Human Computer Interaction art.89 1-9 2014es_ES
dc.subjectEVALUACIÓNes_ES
dc.subjectCOLLABORATIVE LEARNINGes_ES
dc.subjectCSCLes_ES
dc.subjectGROUP EVALUATIONes_ES
dc.subjectINDIVIDUAL EVALUATIONes_ES
dc.subjectGOOGLE DRIVEes_ES
dc.subjectINVESTIGACIÓN EDUCACIONALes_ES
dc.subjectAPRENDIZAJEes_ES
dc.titleEvaluation of the collaboration process from an individual and collaborative perspectivees_ES
dc.typehttp://purl.org/coar/resource_type/c_6501es_ES
dc.description.procedenceEscuela de Informáticaes_ES
dc.identifier.doi10.1145/2662253.2662342


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record