Show simple item record

dc.contributor.authorRamírez Acosta, Jimmy
dc.date.accessioned2021-06-01T17:22:04Z
dc.date.available2021-06-01T17:22:04Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11056/19880
dc.description.abstractSe describen las técnicas que suelen emplearse para corregir la producción oral de estudiantes de segundas lenguas . Según la forma en que los estudiantes son corregidos, así su deseo de participar. Parte de la información proporcionada se fundamenta en una investigación l levada a cabo con un grupo de estudiantes de inglés en cuanto a sus ideas sobre modelos de corrección y sus propuestas .es_ES
dc.description.abstractThe error correction techniques commonly applied by teachers to improve students ' oral output are described here. The way students ' output is treated plays an important role in their desire to participate. Part of the informatIion provided is based on research carried out with a group of students of English conceming their ideas about error correction and the techniques that they proposed.es_ES
dc.language.isoenges_ES
dc.publisherUniversidad Nacional, Costa Ricaes_ES
dc.rightsAcceso abiertoes_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.sourceLetras 41es_ES
dc.subjectADQUISICIÓN DE SEGUNDO LENGUAJEes_ES
dc.subjectENSEÑANZA DE IDIOMASes_ES
dc.subjectESTUDIANTESes_ES
dc.subjectINGLÉSes_ES
dc.subjectENGLISHes_ES
dc.subjectLANGUAGE TRAININGes_ES
dc.subjectSTUDENTSes_ES
dc.subjectLANGUAGE ACQUISITIONes_ES
dc.titleHow Can EFL Students Be Corrected Without H indering Oral Participation?es_ES
dc.typehttp://purl.org/coar/resource_type/c_6501es_ES
dc.description.procedenceEscuela de Literatura y Ciencias del Lenguajees_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Acceso abierto
Except where otherwise noted, this item's license is described as Acceso abierto