Show simple item record

dc.contributor.authorZamora Salazar, Eduardo
dc.contributor.authorChaves Carballo, Olga
dc.date.accessioned2021-06-08T19:31:21Z
dc.date.available2021-06-08T19:31:21Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11056/20017
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidad Nacional, Costa Ricaes_ES
dc.rightsAcceso abiertoes_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.sourcePonencia presentada en el III Congreso de Lingüística Aplicada CILAP (Heredia, Universidad Nacional, 31 de agosto, 1 y 2 de setiembre 2011)es_ES
dc.subjectLENGUAS EXTRANJERASes_ES
dc.subjectENSEÑANZA DE IDIOMASes_ES
dc.subjectESTUDIANTES UNIVERSITARIOSes_ES
dc.subjectINNOVACIONES PEDAGÓGICASes_ES
dc.subjectMÉTODOS DE ENSEÑANZAes_ES
dc.titleIntrospection to EFL learners´communicative competencees_ES
dc.typehttp://purl.org/coar/resource_type/c_5794es_ES
dc.description.procedenceEscuela de Literatura y Ciencias del Lenguajees_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Acceso abierto
Except where otherwise noted, this item's license is described as Acceso abierto