Show simple item record

dc.contributor.authorCastro-García, Damaris
dc.date.accessioned2024-05-02T21:38:16Z
dc.date.available2024-05-02T21:38:16Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.isbn978-9968-9863-9-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11056/27811
dc.description.abstractEn esta entrega de Cilampa, se describen varias experiencias sobre la enseñanza de lenguas extranjeras: los programas canadienses de inmersión; el modelo dual para la enseñanza de idiomas, conocido como Dual Language Education en EEUU; y el movimiento europeo Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lenguas Extranjeras (AICLE).es_ES
dc.description.abstractIn this installment of Cilampa, several experiences in foreign language teaching are described: Canadian immersion programs; the dual model for language teaching, known as Dual Language Education in the US; and the European Content and Foreign Language Integrated Learning (CLIL) movement.es_ES
dc.language.isoenges_ES
dc.rightsAcceso abiertoes_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.sourceColección: CILAMPAes_ES
dc.subjectSEGUNDA LENGUAes_ES
dc.subjectSECOND LANGUAGEes_ES
dc.subjectLANGUAGE TEACHINGes_ES
dc.subjectENSEÑANZA DE IDIOMASes_ES
dc.titleThree forms of bilingual education immersion, dual language and CLILes_ES
dc.typehttp://purl.org/coar/resource_type/c_2f33es_ES
dc.description.procedenceEscuela de literatura y Ciencias del Lenguajees_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Acceso abierto
Except where otherwise noted, this item's license is described as Acceso abierto