Show simple item record

dc.contributor.authorMorales Morales, Carlos
dc.date.accessioned2021-05-21T20:58:53Z
dc.date.available2021-05-21T20:58:53Z
dc.date.issued1997
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11056/19633
dc.descriptionNo. 52 (Feb.-jun. 1997).es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidad Nacional, Costa Ricaes_ES
dc.rightsAcceso abiertoes_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.sourcePraxises_ES
dc.subjectCOSTA RICAes_ES
dc.subjectEDUCACIÓNes_ES
dc.subjectEDUCATIONes_ES
dc.subjectPOLÍTICA EDUCATIVAes_ES
dc.subjectEDUCATIONAL POLITICSes_ES
dc.subjectSOCIEDADes_ES
dc.subjectSOCIETYes_ES
dc.subjectEPISTEMOLOGÍAes_ES
dc.subjectEPISTEMOLOGYes_ES
dc.titleProblemas epistemológicos del academicismo en el “marco de referencia para una política educativa nacional”es_ES
dc.typehttp://purl.org/coar/resource_type/c_6501es_ES
dc.description.procedenceEscuela de Filosofíaes_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Acceso abierto
Except where otherwise noted, this item's license is described as Acceso abierto