Show simple item record

dc.contributor.authorSaborío Pérez, Ileana
dc.date.accessioned2021-06-03T21:52:27Z
dc.date.available2021-06-03T21:52:27Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11056/19969
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidad Nacional, Costa Ricaes_ES
dc.rightsAcceso abiertoes_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.sourceLetras 39es_ES
dc.subjectENSEÑANZA DE IDIOMASes_ES
dc.subjectCURRÍCULOes_ES
dc.subjectINGLÉSes_ES
dc.subjectLANGUAGE TRAININGes_ES
dc.subjectCURRICULUMes_ES
dc.subjectENGLISHes_ES
dc.titleIntrospección curricular de la enseñanza del inglés desde primaria a secundaria y sus posibles repercusiones académicases_ES
dc.typehttp://purl.org/coar/resource_type/c_6501es_ES
dc.description.procedenceEscuela de Literatura y Ciencias del Lenguajees_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Acceso abierto
Except where otherwise noted, this item's license is described as Acceso abierto