Show simple item record

dc.contributor.advisorGajo, Laurent
dc.contributor.authorSolano Rojas, Mariana
dc.date.accessioned2021-11-22T02:01:43Z
dc.date.available2021-11-22T02:01:43Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11056/22097
dc.descriptionTesis presentada para optar por el grado de Doctor en Letras en francés como lengua extranjeraes_ES
dc.description.sponsorshipUniversidad Nacional, Costa Rica Universidad de Ginebra, Suizaes_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidad Nacional, Costa Ricaes_ES
dc.rightsAcceso abiertoes_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleApproche contextuelle des pratiques interactionnelles et des représentations professorales dans l’enseignement du FLE en milieu alloglotte. Le cas de l’Université Nationale au Costa Ricaes_ES
dc.typehttp://purl.org/coar/resource_type/c_db06es_ES
dc.description.procedenceEscuela de Literatura y Ciencias del Lenguaje.es_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Acceso abierto
Except where otherwise noted, this item's license is described as Acceso abierto